O kubkach i ich zastosowaniu
W ciągu kilku ostatnich lat rynek opakowań jednorazowych uległ znacznym zmianom. Stały się one bardziej przyjazne środowisku. Ekologiczne odpowiedniki pojawiły się praktycznie wszędzie tam, gdzie wcześniej stosowane były tworzywa sztuczne. Jeszcze do niedawna naczynia jednorazowe produkowane były przede wszystkim z plastiku. Obecnie zdecydowanie częściej wykonuje się je z biodegradowalnych materiałów, takich jak np. papier. Nasze papierowe kubki termoizolacyjne są przyjazne środowisku.
W przeciwieństwie do opakowań plastikowych kubki papierowe z nadrukiem ulegają w określonym czasie całkowitemu rozkładowi. Wytwarzane są wyłącznie z surowców odnawialnych lub wtórnych, a także przyczyniają się do bardziej optymalnego ich wykorzystywania.
Idealnym przykładem działań ekologicznych (przyjaznych środowisku) może być fakt, że kubki papierowe z nadrukiem wybierane są przez największych liderów rynku, czyli m.in. modne kawiarnie, duże sieci fast- food czy popularne stacje benzynowe. Dzięki temu stopniowo budowana jest świadomość konsumentów na temat recyklingu oraz segregacji odpadów.
Oto przykłady nadruków na kubkach i ich zastosowanie w marketingu:
Biura, konferencje, wystawy, banki, salony samochodowe, punkty usługowe, hotele, seminaria, centra zabaw dziecięcych, uczelnie.
Od zarania dziejów kultywujemy tradycję gościnności, proponujemy gościom gorące lub chłodne napoje. Jeśli w ciągu dnia jest ich wielu, z pomocą może nam przyjść jednorazowy papierowy termoizolacyjny kubek. Kubki dwuwarstwowe dzięki specjalnej technologii produkcji ochronią nasze dłonie przed poparzeniem lub też dłużej zachowają chłód napoju. Kubki termoizolacyjne są bowiem bardzo praktyczne.
Jako producent kubków papierowych oferujemy również opcję ich indywidualnego zadrukowania.
Pole reklamowe na kubku może zostać wykorzystane do nadruku logo Państwa firmy, promocji akcji reklamowej, reklamy towaru lub obsługi. Niewątpliwie Państwa klienci ocenią jakość obsługi i zwrócą uwagę na informację jak też na sposób jej dostarczenia – kubki papierowe z nadrukiem mogą być bowiem niezwykle estetyczne. Państwa klienci zapamiętają przyjemną obsługę, zaproponowany pyszny napój w pięknym kubku, zadowolenie bez obawy poparzenia się, a informacja przekazana w tak miły sposób przeniknie głęboko do ich podświadomości. Państwo zaś, gdy klienci będą potrzebowali takiego produktu, znajdziecie się na priorytetowej liście ich dostawców
Goście w hotelach otrzymują dodatkową obsługę i doświadczają zadowolenia. W Państwa kubkach mogą przygotować herbatę lub kawę w pokoju. Na spacerze uliczkami starego miasta lub na wybrzeżu szumiącego morza mogą kupić napój i zabrać ze sobą po podziwianiu zachodu słońca i marzeniach o czymś pięknym. Ciepłe skojarzenia związane z pobytem w Państwa hostelu pojawią się u każdego gościa. Inni ludzie na ulicy, w parku, na brzegu morza, widzący Państwa klientów trzymających w dłoni kubki papierowe do kawy z konkretnym logiem czy nadrukiem, mogą zainteresować się Państwa oferta i zostać Państwa potencjalnymi klientami.
Bezalkoholowe i alkoholowe napoje, reklama kawy i herbaty
Czy Państwa celem jest dostarczenie informacji do masy użytkowników masowej społeczności?
Czy macie Państwo docelową grupę klientów? Być może jest to grupa młodzieżowa. Jeśli tak, lepiej być nie może, bo nasze kubki papierowe z nadrukiem sprawdzą się świetnie podczas festiwali, koncertów, wieczorów, przyjęć, kiedy młodzież relaksuje się w przyjemnym towarzystwie w połączeniu z Państwa informacją będzie kojarzona z czymś miłym i dobrym. Państwa reklama stanie się po prostu częścią przyjemności!
Jako producent kubków papierowych polecamy przede wszystkim kubki dwuwarstwowe, wykorzystywane jako kubki termoizolacyjne – kubki papierowe do kawy, oraz innych gorących i zimnych napojów.
Kluby fitness i wellness, salony piękności, centra medyczne, salony SP.
Wartość Państwa towarów podnoszą usługi dodatkowe. Zaoferujecie Państwo swoim gościom kubek gorącego napoju w zimny dzień lub zimny napój w upale. Korzystając z oferty naszej firmy, którą jest sprawdzony producent kubków papierowych, możecie wykorzystać do tego celu kubki papierowe z nadrukiem – najwyższej jakości kubki dwuwarstwowe, czyli kubki termoizolacyjne.
Z użyciem pola reklamowego wysokiej jakości znajdującego się na takim kubku, możecie Państwo przekazać informację o promowanych akcjach, swoich nowych towarach i usługach.
Państwa obsługa zostanie wysoko oceniona, a reklama na naszym kubku będzie sprzedawać Państwa towary i usługi. Przecież ludzie, odwiedzając firmę, ukierunkowani na urodę i estetykę, przychodzą, żeby zrealizować marzenia o pięknym, radosnym i szczęśliwym życiu. Jest to pewna medytacja i rozluźnienie, wyłączenie się z codziennego znoju. Podświadomość w takiej chwili otwiera się na doznania, a reklama z powodzeniem znajduje odbiorców, zwłaszcza jeśli jej nośnikiem są estetyczne kubki papierowe do kawy i innych napojów.
Urodziny, spotkania, pikniki, festiwale, wesela, Walentynki, Nowy Rok, imprezy korporacyjne, wystawy, koncerty.
Stwórzcie niepowtarzalną atmosferę Waszych imprez – z pomocą przyjdzie Wam producent kubków papierowych. Czyż nie zapamiętujemy dobrze spędzonego czasu, radości i szczęścia doświadczonych w naszym życiu? Kubki termoizolacyjne, czyli nowoczesne kubki dwuwarstwowe, mogą przekazać wiadomość uczestnikom imprezy i zadbać w ten sposób o świąteczną atmosferę.
Konstrukcja i technologia naszego kubka opracowana jest specjalnie w celu wykorzystania pola reklamowego, przy czym jakość druku nie ustępuje błyszczącemu czasopismu. Do tego nasz kubek zaopatrzony jest w piękną termoizolację, a Państwa goście poczują estetyczną przyjemność bez obawy poparzenia się gorącym napojem. Kubki papierowe z nadrukiem pełnić więc mogą nie tylko funkcję praktyczną, ale również reklamową.
Rozgrywki sportowe, reklama zawodów sportowych, reklama drużyny, zdjęcie drużyny na kubku.
Czy jesteście Państwo związani ze sportem?
Możliwe, że Państwa firma jest sponsorem drużyny sportowej. W jej promocji świetnie mogą sprawdzić się kubki papierowe z nadrukiem, a przede wszystkim kubki termoizolacyjne, wykorzystywane najczęściej jako kubki papierowe do kawy, innych napojów gorących, jak również zimnych.
Nasz dwuwarstwowy termoizolacyjny kubek to doskonałe pole reklamowe, które Państwo z powodzeniem możecie wykorzystać do zrobienia reklamy swojej firmy, towarów lub usług w czasie rozgrywek z udziałem dużej publiki.
Możliwe, że Państwo lubicie lub pasjonujecie się pewnymi dyscyplinami sportu, lub Państwa dzieci interesują się sportami drużynowymi. Możecie zamówić kubki z logotypem Państwa ulubionego klubu, zdjęciem drużyny, zapamiętanymi chwilami z rozgrywek sportowych, które przyniosły drużynie sukces. Te jednorazowe kubki można wykorzystać do przeniesienia i podtrzymania bojowego ducha drużyny. Nasza firma to sprawdzony producent kubków papierowych, który z przyjemnością wykona każde Państwa zlecenie.
Przewozy autobusowe, linie lotnicze, przewozy kolejowe, promy, liniowce morskie i oceaniczne.
Wyobraźcie sobie Państwo sytuację, kiedy podróżujecie pociągiem, autobusem, samolotem, a pasażer obok lub naprzeciwko Państwa popija coś smacznego z pięknego kubka, delektuje się doskonałą obsługą i przyjemnym zadowoleniem, marzącym wzrokiem oglądając przemijające przepiękne pejzaże i płynące obłoki. Oczywiście, Państwo zwrócicie uwagę na napis na kubku. To właśnie on jest wspaniałą możliwością na zamieszczenie reklamy dowolnych produktów lub usług.
Nasze kubki papierowe z nadrukiem to wspaniałe pole do reklamy. Połączyliśmy na kubku jakość reklamy z błyszczącego czasopisma z termoizolacyjną po to, by móc mieć przyjemność z picia gorącego napoju bez obawy poparzenia się nim.
Nasza firma, czyli sprawdzony producent kubków papierowych, gwarantuje, że kubki dwuwarstwowe (czyli kubki termoizolacyjne) świetnie sprawdzą się zarówno jako kubki papierowe do kawy, jak i naczynie z którego popijać można napoje nieco chłodniejsze.
Goście w hotelach otrzymują dodatkową obsługę i doświadczają zadowolenia. W Państwa kubkach mogą przygotować herbatę lub kawę w pokoju. Na spacerze uliczkami starego miasta lub na wybrzeżu szumiącego morza mogą kupić napój i zabrać go ze sobą po podziwianiu zachodu słońca i marzeniach o czymś pięknym. Ciepłe skojarzenia związane z pobytem w Państwa hotelu pojawią się u każdego gościa. Inni ludzie na ulicy, w parku, na brzegu morza, widzący Państwa klientów z kubkami w rękach, mogą zainteresować się Państwa ofertą i zostać Państwa potencjalnymi klientami.
Informacje o papierowych kubkach można znaleźć już w imperialistycznych Chinach, gdzie około II w. p. n. e, został wynaleziony papier. Kubki papierowe były tam znane jako chin pei i stosowane do podawania herbaty. Ozdabiane zaprojektowanymi wzorami były wykonywane w różnych rozmiarach i kolorach. Piśmienne dowody istnienia papierowych kubków pojawiają się w opisach stanu majątkowego rodziny Yu pochodzącej z miasta Hangzhou.
Współczesny kubek papierowy został udoskonalony w XX w. Z początkiem XX w. powszechnie używano szklanych kubków z baryłkami z wodą w pociągach i szkołach. Ta popularność wynikała z dbałości o zdrowie publiczne. Dowodzi tego analiza przeprowadzona przez Alvina Davidsona, profesora biologii w Uniwersytecie Lafayette, opublikowana pod sugestywnym tytułem „Śmierć w szkolnych kubkach” w czasopiśmie Świat Techniczny w sierpniu 1908 r., która oparta była na badaniach wykonanych w szkołach publicznych w Easton w Pensylwanii. Artykuł był przedrukowany i rozpowszechniony przez Państwową Radę Zdrowia stanu Massachusetts w listopadzie 1909r.
Opierając się na powyższym i jako że wyroby z papieru (szczególnie po 1908r., kiedy wynaleziono kubek Dixie) stały się tańsze i łatwo dostępne, wprowadzono lokalne zakazy w stosunku do powszechnie używanej szklanki wielokrotnego użytku. Jednym z pierwszych kolejowych przewoźników, który zaoferował swoim klientom papierowe kubki w 1909r. był Lackawanna Railroad. Do 1917r. z wagonów kolejowych zniknęły szklanki, bo zostały zastąpione papierowymi kubkami. Te zaczęły królować nawet w instytucjach sądowych, gdzie szklanki zostały wycofane na dobre.
Z przyczyn zdrowotnych kubki papierowe znajdują zastosowanie w szpitalach. W 1942r. Państwowy Uniwersytet w Massachusetts w jednym z badań udowodnił, że koszt wykorzystania szklanek wielokrotnego użycia, ponownie używanych po dezynfekcji, był 1,6 razy większy od kosztu zastosowania jednorazowych papierowych kubków. Zarówno takie badania jak ograniczenie ryzyka infekcji były bezpośrednią przyczyną stosowania kubków papierowych w szpitalach.
Kubki Dixie
Kubki Dixie zmieniły bieg historii. Wystarczy przyjrzeć się kubkom żeglarskim. Dixie jest nazwą markową papierowych kubków, które po raz pierwszy zostały udoskonalone w USA w 1907r. przez Lawrence’a Luellen’a, bostońskiego prawnika z Massachusetts. Był on uznany za osobę walczącą z rozpowszechnianiem drobnoustrojów wśród osób używających tych samych szklanek w miejscach publicznych. Luellen udoskonalił automat do zimnej wody z jednorazowymi kubkami. Jego współpracownikiem był inny bostończyk Hugh Moore, zaangażowany w kampanię reklamową, pokazującą społeczeństwu i rynkowi zalety automatu. Szczególnym adresatem reklamy byli przewoźnicy kolejowi. Badania profesora Davidsona miały kluczowe znaczenie w wycofaniu szklanek i otwarciu się na papierowe kubki. Niedługo potem zimna woda za jednego centa z automatu w pociągu była na porządku dziennym.
Kubek Dixie był początkowo nazywany Zdrowym Kubkiem, ale po 1919r. był nazywany jak lalki Alfreda Schindler’a z Fabryki Lalek w Nowym Jorku. Sukces doprowadził firmę, funkcjonująca pod różnymi nazwami, do uzyskania ostatecznie nazwy Dixie Cup Corporationi przeniesienia do fabryki w Wilson w Pensylwanii. Z lotu ptaka fabryka miała kształt potężnego zbiornika wodnego w kształcie kubka.
W 1957r. Dixie połączyło się z American Can Company wspomaganym w 1982r. przez The James River Corporation. Aktywa James River są obecnie częścią Georgia- Pacific, uzupełniającego Koch Industries, drugiej prywatnej pod względem wielkości firmy w Stanach Zjednoczonych. W 1983r. produkcja została przeniesiona do nowoczesnej fabryki w Forks, Pensylwania. Fabryka- matka z Wilson opustoszała. Jej zamknięcie skłoniło Conrail do porzucenia The Easton & Northern z branży kolejowej, której Dixie Cups było ostatnim największym klientem.
W 1969r. Saul Bass, projektant grafiki znany z tytułów filmowych, wykreował logotyp Dixie .